Samochód elektryczny za 5000 euro

Samochód elektryczny za 5000 euro

Samochód elektryczny za 5000 euro. Jest to wyzwanie, które podjęło francuskie start-up naszej firmy , przekonany, że dzięki modernizacji floty samochodowej można dziś dokonać transformacji energetycznej i technologicznej.

W małych pojazdach zamienia silnik spalinowy na elektryczny, a jednocześnie łączy deskę rozdzielczą za pomocą tabliczki dotykowej.

Elektryczny i inteligentny. To jest przyszłość, którą nasza firma chce dać małym miejskim samochodom po zakończeniu finansowania i gwarancji producenta. Z prostym spostrzeżeniem: bez względu na to, czy samochód jest stary, czy nowszy, zakup nowego pojazdu elektrycznego nie powinien być jedynym rozwiązaniem na rynku. Młoda sesja pracuje nad istniejącymi, modyfikując samochody już na drogach, aby przyspieszyć przejście na elektryczność.

Ekologiczny imperatyw…

W czasach, gdy instytucje rozważają zakaz samochodów termalnych w mieście, Nasz warsztat samochodowy oferuje proste rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą przejść na elektryczność: modernizacja .

„Wyzwanie związane z zagrożeniem klimatycznym polega na bardzo szybkim znalezieniu pragmatycznych rozwiązań, które pozwolą jak największej liczbie osób wybrać rozwiązanie, które najlepiej im odpowiada”,.

Jego rozwiązanie jest teraz kompatybilne z najlepiej sprzedającymi się małymi pojazdami na rynku : Fiat 500, Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo, Twingo II i Volkswagen Polo.

Konkretnie, w ciągu 3 do 4 godzin, pojazd przeznaczony do konwersji opuszcza warsztaty naszej firmy z akumulatorami zamiast silnika i tabletem z ekranem dotykowym podłączonym do deski rozdzielczej. Narzędzie wyposażone w szczególności w funkcję eCall, urządzenie do połączeń alarmowych z geolokalizacją, obowiązkowe przez Komisję Europejską we wszystkich nowych modelach sprzedawanych od 1 kwietnia 2018 r.

… I ekonomiczny

Jeśli chodzi o cenę, nasz warsztat zamierza zaoferować niedrogie rozwiązanie, którego ostateczny koszt dla klienta wyniesie 5000 euro.

„Szacujemy, że koszt tej modernizacji zostanie w dużej mierze pokryty po trzech i pół roku użytkowania dzięki oszczędności paliwa i konserwacji. Obejmujemy również 2-letnią gwarancję na każdy pojazd ”, mówi Aymeric Libeau.

Nasz warsztat jest również zaangażowany w produkcję we Francji. Polsce, Niemczech w celu wspierania lokalnej struktury gospodarczej.

Od marca 2019 r. Wprowadzono pierwszy prototyp Renault Twingo II. Po przejechaniu 5000 kilometrów nie doznał awarii. Test na pełną skalę, który umożliwił Naszej firmie dopracowanie obietnicy: przekształcone samochody będą miały zasięg 100 km i maksymalną prędkość 110 km / h. Według badań INSEE wystarczająca autonomia i moc na dwadzieścia kilometrów, które Francuzi codziennie podróżują, aby iść do pracy .

Wyzwanie związane z certyfikacją

Po udoskonaleniu modelu biznesowego podczas inkubacji w CarStudio platforma innowacji dla głównych marek biznesowych (Norauto, Midas, Carter-Cash i ATU) grupy Mobivia pozostaje wyzwaniem dla Naszej firmy: homologacja. Niezbędne jest zarejestrowanie i ubezpieczenie przekształconego pojazdu w nowym silniku. Start-up współpracuje z właściwymi organami, aby jego samochody mogły bardzo szybko legalnie się poruszać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *